Buska Merhaba kızlar 21 haftadayım 14 haftada serklaj oldum rahim uzunluğum şu an 25 çok az açıklık var bu durumu yaşayıp 38 haftaya kadar gelen var mı
Boniboncuk Haftada 17 mm ölçüldü. İğne ve fitillerle 36 ya kadar geldık. Sonra hepsını bıraktım. Simdi 38+4 teyız doğmak bilmiyor.🥲biraz dıkkat ettim tabı yürüyüş falan yapıyordum onu bıraktım çoğunlukla yattım