Kızlar zaten doktorum ölçüm aldığından beri kafa çapı 1 hafta önden gidiyordu hep hatta koca kafalı falan diyordu herşeyi normal ama bugün 33olduk kontrol vardı 3 hafta önde dedi ve 37-38de normal doğum yapılabilir ilerledikçe kafa büyüdükçe normal doğum olmaz doğum kanalına girmez dedi sizin de kafa çapı önden gidip normal doğum yapan var mı bide şey kafa çapı normal olmasaydı normal değil derdi demi koca kafalı diyip gülüyor ama genetik herhalde yada erkek çocuğu olduğu için mi bilemiyorum