Ben taze çekilmiş TAHİN YAĞI her emzirmeden sonra sürdüm. Sağı emzirdim sürdüm, solu emzirdim sürdüm. Silmeye gerek yok zaten kalmıyor diğerini emzirdiğim için. 40 günlük oldu bebeğim doğumdan önce bir hafta doğumdan sonra bir hafta kullandım hiç yara olmadı.