Neslihan16 Gittiğim devlet hastanesine gebe izlem odasından çıkarken arkamdaki odadan hemşire seslendi ve gebe okuluna gelmek ister misin dedi ve detayları anlattı. 1ekimde başlayacağım nasipse. Aranızda giden var mı acaba ???