Crnszrrr Gebeliğin 4. Ayındayım sık sık tansiyon düşmesi sorunu yaşayan var mıdır bide kalp çarpıntısı
Birminikcivciv Crnszrrr Çok sıkıntı çekşyorum 7. Aydayım Allah’ın izniyle düşğklük beni mahvetti ve kalp çarpıntısı bir anda kollarım boşalıyor daha neler neler. Tuzlu ayran içiyorum
Emily37 Crnszrrr gebeliğimin başından beri düşük tansiyonum.Doktorum gebelikten kaynaklı dedi.Çok yorulmamaya çalışıyorum
Baby_Balam Benimde tansiyonum hep düşük merak etme ben doktora sordum. Yüksek olmasında düşmesi normal dedi. Ben sürekli tuzlu ayran içiyorum o çok iyi geliyor tavsiye ederim. Yap hazır dursun dolapta düştükçe iç bir iki bardak❤️