mre1630 Daha yeni hamileyi çatlak kremi sürmeye başlamalıyımım göbeğime yoksa nemlendirici krem alıp tüm vucuduma mı sürmeliyim 🙏🏻
Cns15 mre1630 3. Aydan itibaren başlamak daha doğru olur canım şuan nemlendirici vazalin tarzı kullansan yeter yada kakao yağı kantaron yağı gibi şeyler
Ireemkcn mre1630 3.ayimda başladım procsin markasının selülit çatlak kremini kullamiyorum piyasaya göre en uygunu o
Princessmom mre1630 karnın çıkmaya başlarken kullan. Herkesn karnı farklı zamanlsrda belirgin oluyor. Karnın büyüdükçe çatlama oluyor zaten
ATACEREN mre1630 çatlak vücut yapınızla alakalı oğlum 2.5 yaşında oğluma hamileyken lierac çatlak kremi kullandım hiç çatlagim olmadı şimdi 37 haftalık hamileyim arada Bi Hindistan cevizi yağı sürdüm oda düzenli değil gene catlagim olmadı
ATACEREN mre1630 kullandığınızda vücudunuz da kilo alan her yere surmelisiniz kullanmak isterseniz de karnınız büyümeye kilo almaya başladıkça surersiniz