Kbrmrt Ben yeni 32. Haftama girdim. Bebeğim 2 hafta önde gidiyor. Hareketleri var çok şükür ama eskisi gibi kıpır kıpır değilde, daha az ve derinden geliyor. Acaba yeri daraldığı için mi? En son kontrolde gayet iyiydi. Sizde durumlar nasıl 🤗
Deletedmom0330 Kbrmrt ben de 33+4 teyim. 3 gundur pıt pıt narin hareket ediyor. Normalde canımı acıtıcak derecede saga sola giderdi karnım. Ben de endişeleniyorum.
Polikistikanne Bende 32 oldum. 2 gündür gündüz hareketleri baya azaldı. Ama akşam 10-11den sonra baya hareketli. Uyku düzeninden galiba