Hamileliğimn başından beri 3 kere aynı şeyi yaşadım bi anda ateş basiyo beni bayılacak gibi oluyorum ishal oluyorum ölüyorum resmen bikac sat sonra kendime geliyorum bidaha aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum okdr kötü oluyorum ki napcam blmyorum herseyim normal mis neden olur ki başka böyle bisey yaşayan var mi