Busbusu Kızlar 15. Haftalığım bebek sol tarafimda toplanıyor gün içinde çok net hissediyorum yumruk gibi oluyo bı kaç saniye snra geciyo erken doğum riski mıdır sizce bu yoksa bebek hareketmi ediyo
cansualisa Busbusu kuzum gayet normal 15 haftada kasılması biraz erken gibi ama kanaman vs yoksa sorun yoktur🥰🥰 20 haftadan snra çok kasılma yaşanır Buda sana bebeğe vs bir zararı olmaz korkma🥰
yagmurmercan Busbusu Bende 14+4 haftadayim benim sag tarafımda ayni dediginiz yumruk gibi sertlesiyor bilen varsa bizi bilgilendirin
Alparslaninannesii Busbusu benim yaramaz bebegimde 14 de başladı ama hareketlerini erken hissettim bu yüzden suan 19 un icindeyim durmuyor yaramaz kusum maşallah
Ebbruc Busbusu benimde sağ tarafıma bazen sancı giriyo ve karnım taş gibi oluyo buna ne deniyo bilmiyorum ilk hamileliğim
Busbusu yagmurmercan peki karnına dokununca aciyomu karnın canım eskisi gibi karnıma dokunamiyorum sırt üstü yatarken
mysweetbabyy Normal değil tabiki yukarıda normal demişler hangi doktor normal demiş daha 15.haftada sıklığını not edin doktorunuza söyleyin benimde 17.haftada başlamıştı hemen progestan ve magnezyum verildi
cansualisa mysweetbabyy iyi okuyun😀😀😀😀 erken demişiz zaten bende de oluyor sorduğumda normal dedi doktorum magnezyummm verdi kanama vs yoksa sorun olmuyor genelde
cansualisa mysweetbabyy daha önce düşüğün varsa kanaman olduysa ya da düşük riskin varsa vermiştir size hemen telaşlandırmayalım
Busbusu Ebbruc smdi doktoruma msj attım bu gebelikte çok normal bsy korkmana gerek yok yazmış canım rahatlafim biraz
Seyma0323 Ebbruc canim bende dün doktoruma sordum özelde bana dedi ki normal günde en fazla 2 küçük şişe madensuyu içebilirsin dedi
Ebbruc Busbusu ben sancıyı sorduğumda bana da normal bebek büyüyo rahim büyüyo demişti çarşamba günü ama bian karnım öyle sertleşince şaşırdım . Neyse çok şükür kötü bişey olmasın da