DevriminAnnesi Merhaba canım kızlarrr 🥰 Yarın 5.aylık olucaz oğluşumla.. 47 kiloyla hamile kaldım hala karnım pek yok yani 5 aylık gibi değilim.. acaba benim gibi olup sonradan karnı belli olan oldu mu? 🥰😔
Sahranr DevriminAnnesi bende 47 kiloyla hamile kaldım 55 kilo olmuşum halada okadar belli degil27 haftalık olduk bide zayifligimizdan kaynakli iç karnimiz büyük sanırım
DevriminAnnesi GulcanErsan gelen geçen karnın hiç yok diyorlar psikolojim bozuldu.. dün gece ilk defa tekmelerini hissettim bebeğimin ama karnım küçük diye oturup ağlayasım var
Asilem07 Bu gün 10haftalik olduk bizde ama benim belli olmaya başladı. Duydugum kadariyla normali 5aydan sonra belli olur diyolar senin normal bence canım bende bi anormallik var diye hissediyorum 40kiloyla hamile kaldım bende hiç gobegim yoktu
DevriminAnnesi Asilem07 canım benim de o zamanlar karnım büyük gözüküyordu meğersem o gazdan dolayıymış sonradan indi :( umarım çıkar ya
Yagmurrr98 Asilem07 10 haftalık bebek karında değil ki belli olmaya başlasin canım senin şişliğin vardır kasık bölgende bebek şuan
DevriminAnnesi Ozcnozge 47 yle hamile kaldım 51 im suan 😄 alır mıyım sonrası bilmiyorum ama zayıfladım gibi hissediyorum 🫠
eylulmomm @DevriminAnnesi ben 38 le kaldım şuan 50 yim göbeğim 30. Haftadan sonra çıktı 34. Haftadayim yeni yeni hamile gibi gözüküyoum artık
Esess_ Bn de 5 aylık oldum ve 46 kg ile hamile kaldım karnım bu ay belirginleşti henüz bol kıyafet de gizleniyor bile yani çok normal önemli olan bebeğin gelişimi ki doktorum gayet iyi dedi, karnınla alakası yok 😇
DevriminAnnesi Esess_ orası öyle sağlıklı olsun yeter ama işte karnım küçük olduğunu görünce bir sürü şey düşünüp kendimi yıpratıyorum:(