nrrmmnn mrb hanımlar 7+5 günlük hamileyim çok şükür. martta bide haziranda 2 tane düşük yaptım arkasından buna hamile kalınca çok sevindim çokta korkuyorum kalp atışı duracak düşecek diye sürekli göğüslerimin şişliğini bulantılarımı takip ediyorum allah göstermesin öyle bişey yaşarsam belirtisi nasıl olur yaşayan varsa bilgi verebilirmi 😪
Natali Çok düşünüp kendinizi ve bebeğiizi strese sokmayan. 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin ama hiç bir belirti yoktu. Doktora gittiğimde öğrendim. Eğer bebek sağlıklıyda zaten tutunur.