Hatice08 Kızlar hamileyken folik asit kullanıyor musunuz benim değerim normallerin azıcık altındaymış yinede günde 2 adet kullan doktor dedi acaba fazlasının zararı olur mu kimi arkadaşım da hiç kullanmıyor illa ki yan etkisi vardır diye
ikkrk91 Hatice08 kendinizi başkalarıyla kiyaslamayin. Folik asit ilk 3 ay cok onemli kullanmak. 13.haftaya kadar kullandim. Doktorum kesebiliriz dedigi gun biraktim.
Mlktnc Hatice08 hamilelikten bir ay önce başladım kullanmaya 12.haftaya kadar devam ettik . sonra multivitamine başladık. Şuan d vitamini, demir ilacı, omega, magnezyum, kullanmadığım bişey yok. 37 haftalığız 😁
Hatice08 ikkrk91 zaten kullanıyorum canım ikinci gebeliğim bu ilk gebeliğimde de kullandım ama günde 2 adet Fazla gibi geldi o kadar düşük değil sadece normalin az altında tabikide yoksa kullanmak gerekiyor 1 kapsül 🙏🏼
Ebrarabla_06 Hatice08 anladım canım benim 3 aydan sonra kullanılmaması lazım doktorum üç aydan sonra kullanma demişti fazlası bebeğe zararlıymış
ikkrk91 Hatice08 benim riskli gebelikti ben günde 3 defa kullandim 13.haftama kadar. Perinatoloji uzmani oyle uygun görmüştü