Merhaba 2 yıldır bebek istiyoruz ama olmadı doktor araştırmasına girdik ve çok iyi yorumları olan doktor bulduk gittik folik asit verdi. kan tahlili vs derken bana polikistik over var dedi her hafta düzenli kontrole gidiyorum ultrasondan baktı sol yumurtalığın iyi dedi ve sonraki geldiğinde gelişimine bakıcaz dedi ve tekrar gittim yumurta gelişmişti gün aşırı ilişkiye girin dedi. Bugün tekrar gittim yumurta çatlamış dedi ve fitil verdi bana ve ve haftaya gebelik testi yapıcaz dedi böyle bir durum yaşayan var mı süreciniz nasıl geçti bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız ? Haftaya nasipte ne varsa hayırlısı ise inşallah güzel haberler alırız alırsınız Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🤲