Selamlar, bu hastanede ilaç yazılmıyor mu? Multivitamin, demir ve d3 ilaçlarım bitti yazdırmak istiyorum dedim onları sağlıkocağında yazdırırsın ya burda demir yazılmıyor zaten dedi. Böyle bir şet var mı gerçekten? Ona göre cimere şikayette bulunacağım bir kaç şikayetle beraber. İlaçlarım zaten birmişti bir süredir kullanmıyorum randevum var diye bekledim bu ne saçmalık ilacı doktor yazmaz mı ben iki iş yapmak zorunda mıyım