Yeni doğan şampuan olarak ıncıa siveno ecowell minoris bunlar içeriği temiz olarak araştırdığım markalar ancak hangisi olacağına karar veremedim aranızda bunlardan kullanan memnun kalan var mı?
Bebek deterjanı olarak unibaby sıvı deterjan önerenler var birde duru granül iyi diyorlar sizler hangisini önerirsiniz kararsız kaldım 🌸