Kızlar hangi hamilelikte daha çok kilo alınıyor genelde derler kız çocukta her yerin çıkar çok kilo alırsın erkekte sadece göbek çıkar deniliyor benim ilk oğlumda gerçekten öyleydi sadece göbek vardı😂sizlerin de öylemi gerçekten yapıyla mı ilgili acaba