https://resimyukle.io/r/O5YMbSBjFk
Kızlar 28 haziran adet oldum 3 temmuz bitti ve hala hasta olmadım geçen hafta test yaptım 1 çizgi bile yok dün test yaptım wc bakarken çizgi yoktu boşverdim sonra tam atacaktım aydınlık yerde gözüme çarptı 2 çizginin olduğu ama ince bir çizgi var sizinde yorumlarınızı almak istiyorum sizce var mıdır?