Nesslihan12 ya ben 400 e yaptırdım ama 500 olan Bi yer daha vardı. Orası daha iyiymiş. Bilmiyorum burasıda fena değildi. Hastane degildide görüntüleme merkeziydi burası. Baktı yani 10 15 dk falan herseyi iyi dedi raporda yazdı. Cinsiyetini söyledi yalnızca renkli yüzünün görüntüsünü yakalayamadı ensesi donukmus 1 ay sonra ücretsiz Bi daha çağırdı ben ümraniyede istanbulda yaptirdim