Yenianne34 Arkadaşlar Son 1haftadır biraz ailevi sorunlar benle alakalı olmasada banada yansıdı sitres sıkıntı bu gece eşim uyudu ve ağlama krizi tuttu resmen durduramıyorum kendimi hockıra hıckıra ağlıyorum dağ göğüsümdede batmalar var ne yapacağımı bilmiyorum
IlaydaOrhanKopuz Yenianne34 canım elini yüzünü yıka güzelce stres bebeğine de yansır bebeğini düşün ve sakinleşmeye çalış.hava al biraz cam ya da balkondan.
eminergunn Yenianne34 cnm bnmde böyle ağlama krizlerim oldu iki kez ve titreme derin derin nefes al ağla rahatla duşa gir duşta ağla rahatla kasma sonra balkona cama falan cık derin derin nefes al güzel şeyler hayal et geçecek inşallah
IlaydaOrhanKopuz Yenianne34 tabi orası öyle.ben bazen reklam izlerken Ağlıyorum 🤦🏻♀️ Çok duygusalız çok hormonlardan hep