benimmdunyamm Şimdi ben pazartesi doğum yapacam bugün gittim işte son nst falan girdim belki tahlil yaparlar dedim ama doktora sordum tahlil yapacak mısınız diye yok dedi pazartesi erkenden gel 8 de dedi gece 12 den sonra birşey yeme dedi burada okuyorum sezeryandan önce tahlil yapıyorlarmis falan ama bana yapmadı aklıma takıldı
Pndkoala Ben de ayın 16 sında sezeryan olacağım inşallah. Perşembe günü kan verdim , eko çekildim. Pazartesi günü de anestezi doktoru ile randevum var. Ayrıca çıkan sonuçları kadın doğum doktoruna da göstereceğim.