poyrazvearya Kızlar çok kötüyüm birazdan kanamam oldu pembe değil kahverengi ama aşırı aşırıydı çok korkuyorum şimdi gidicez bebeğime bişi olmuşumdur nerden başvursak bakarlar başına gelen oldu mu şuan korkarak gidiyorum
REYHAN-2 poyrazvearya korkma canım bende gebeliğimde kanama yaşamıştım Allah’ın izniyle hiçbir şey olmamıştır bebeğine. Stres yapma. Rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
minikkurabiyelerinannesi poyrazvearya Her kanama düşük değildir ama yinede riske atmayıp hemen acile gidin hamileyim kanamam var yoğun falan diyip girin içeri ilgilenirler , umarım ciddi bir sorun yoktur.
Haticecebrail21 poyrazvearya bazen icinizdeki kan olabilir hic korkmayin.pembe oldu mu taze oluyo kahverengi oldu mu eski kan oluyo.Stres yapma birsey yokmus gibi sakin sakin git ve muayeneni ol❤
_edakrsu22 Özele gidiyorsanız yada gidebilirsiniz direk özeldeki kadın doğum doktoruna gidin gidemezsiniz devletten acilden giriş yapın
isimsiz34 poyrazvearya hiç korkma kuzum rabbim koruyacak onu inşallah insan bunları duymaya hasret bende 5+5 deyim geçen hafta başı kanamam oldu doktor iğne serum yaptı progestan verdi durdu kanama inşallah duracak pozitif ol kendini yıpratma ben kendimi tükettim resmen zamanla sarıya dönecek inşallah akıntın