Anne980 Kızlar sizce kendi doktorum dışında başka doktorada yaptırmaya gerek var mı o detaylı taramaları?
rain26 Benim ilk gebeligimde 2 li temiz çıktı başka bir teste gerek yok dediler . Kimilerine hem 2 hem 3 hem 4 lu yapmışlar. 2 li yi yaptırın gittiğiniz yerde gerek yok bence extra bir yere . 4 lu bilmiyorum ne durumda yapılıyor