Damlaalyz hemsreanne eşime okudum Fiat Linea dedi😂 şaka bir yana bence Ada liya hem söylenişi hoş hemde bu ara herkes Aden koyuyor sıradanlaştı artik
hemsreanne Damlaalyz aden ve Fiat arasında da bir bağlantı göremedim açıkçası :) ona bakarsak hangi ismi koysak koyalım dalga geçmeye çalışan gereksizler olacak etrafta