Ben 11 haftalık hamileyim , son kez 8 haftalığımda doktora gittim kistin var dedi ama korkulucak bişey yok dedi. Bir iki haftadır sabahları uyanınca karnımın alt kısımlarında bebek yumruğu kadar çok sert bir şişkinlik oluyor ya sağ tarafta oluyor ya sol yani bir tarafta durmuyor. Bilmiyorum kist bir yerdemi oluyor yoksa haraket ediyormu benim korkduğum ölü gebelik zaten kendimi 2 haftadır gebe gibi hiss etmiyorum burdada bir kadında okumuşdum ölü gebelikte öyle oluyormuş😔 lütfen yardım edin. Bazıları çok qazın var qazdanda ola bilir dedi