Zehber bugun yakında sezeryan olan bır tanıdıgım şoyle bır ıfadede bulundu sen eger sezeryan ıstersen devlettekı doktorlar bır yontemını buluyor bır bahane ıle korkuyorsan planlı sezeryan yapabılırsın dedı. Bende hıç oyle sezeryana megıllı gıbı hıssetmedım acaba sızlerın gıttıgı doktorlar bu konuda bırsey dıyorlar mı ?