Aysrgn Arkadaşlar merhaba 2018 aralıkta zorunlu sezeryan oldum, şimdi tekrat bebek bekliyoruz ocak sonu şubat başı gibi kısmetse doğum 4 sene dolmuş oluyor sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı bilgi verir msnz süreç hakkında 🌸
minikkurabiyelerinannesi Aysrgn Yapan doktoru bulursan senin için iyi olur araya baya zaman girmiş çünkü :) İstanbul da dr Yusuf olgaç var intagram hesabı da var iletişime geçersen kafan da ki bütün soruları yanıtlar tavsiye ederim.
Soru-Cevap Aysrgn benim kuzenim normal doğum yaptı sezeryan sonrası.. gayette güzel geçti çık şükür .. bebeğin saglık durumu yerindeyse denemeye değer. Hatta kendisi ilk cocugunda da normal dogum yapabilirdi ama doktorunun yanlıs yönlendirmesi ve bilinçsizlikten erkenden gidip sezeryan oldu.
Aysrgn minikkurabiyelerinannesi teşekkür ederim benim dr umda destekliyor zahide küçük ilk doğumumuda kendisi yaptı ben yapan tecrübeli annelerimiz varmı merak ettim teşekkür ederim o dr uda araştıracağım🌸
minikkurabiyelerinannesi Aysrgn Sizin doktorunuz da intagram da var sanırım yanlış mı biliyorum ? Eğer aynı doktordan bahsediyorsak o doktor da baya iyii
Aysrgn Soru-Cevap harika gerçekten tebrik ederim🌸 süreç ne gösterir bilmiyorum ama gönlüm denemekten yana hayırlısı ile sağlıkla teşekkür ederim.
Aysrgn acilinbenanneyim Normal doğum bana çok daha doğal bir süreç geliyor ilkinde o sancılar bekleme süremiz uzun ve ağrılı olsa da sonu sezeryan olsa da iyi ki dedim o süreci yaşadım bu gebeliğimde de eğer bebek sıkıntıya girmezse normal yapabilecğimi belirtdi dr um diğerinde 9 cm açıl a ile sezeryana gittim çatım çok müsaitmiş normal için hayırlısı bakalım illa normal olsun diye bir derdim yok hayırlı süreç hangisiyse o olsun sağlıkla🙏🏻
Aysrgn acilinbenanneyim gece 1 de gittik bir gün sonra 18:53 de doğdu sancım tam gelmedi suni sancıyla başladık bebek 4 kg yaklaştı ve 40-+2 ydi bebeğin suyunu vs patlatdı kafası vs görüntü kalbi durdu bebeğin kaldırmaz normali sezeryanda yaşama şansı var dedi acil çatalda götürdü bilinçli bir dr belki normale zorlasa şuan oğlum hayatda olmayacaktı sağolsun çok yardımcı oldu her konuda sağolsun kısmet değilmiş dedik çok üzğldük ama oğlumuzun sağlıklı olması yetti bize.