Sezeryan ile doğum yapacak arkadaşlar, yeni doğum yapan arkadaşımın tavsiyesi önden düğmeli alt üst takım almayın, gecelik alın. Dikiş işin içine girince indir kaldır alt tarafı çok zor oluyor, can yakıyor dedi. Bende o yüzden 2 tane gecelik aldım. Emzirme destekli tabi… tercih sizin ☺️