Mutluluk22 devlette yaptı canım , normale de almadılar direkt sezaryen ile doğum yaptırdılar. İnşallah negatife dönersin çünkü kuzenime bebeği vermediler bebek negatif anne pozitif diye düşün doğumdan bu yana ilk defa bugün karantina bitti bebeği kucağına aldı