Yapıp da bebeği kuvezde girmeden yanına alan var mı çok endişeleniyorum
Sancım var nst de çıkıyor ama açıklığım yok
Suyun da en son yeterliydi dün biraz geldi sanki
Magnezyum serum verip gönderdiler 🙄
Pazartesi özele gideceğim ama sandım devam ediyor
Kasıklarda bıçak batması gibi