Kızlar merhaba. Dün 36. Haftaya girdik ve kontrolümüz vardı. Önce ultrasonla baktı doktorumuz ben aşağıda çok baskı hissediyordum hatta burda da başlık açıp sormuştum herkes bebek doğum kanalına giriyordur dedi bende öyle düşünüyordum ama hiç açılma yokmuş henüz. Bebeğin yüzünü de görebildik o yüzden. Sonra nstye bağlandım ve sancım çıktı 🙄 20 dk boyunca 3 düzenli sancı ve 100 değerindeydi üçünde. Doktor da şaşırdı doğuracaksın nerdeyse dedi 😃 ama bende hiç ağrı falan yok hissetmiyorum. Sadece gün içinde bebek tek tarafta toplanıyormuş gibi oluyordu o sancıymış 😂 onu da makinaya bağlıyken farkettim. Yatakta yatarken bebek sanki tek tarafa gelip toplanmış gibi oldu bi baktım makina da değerler yükseldi. Ve bu 3 kez oldu 🥲 geliyor gelmekte olan 🥹