Merhaba arkadaşlar salı günü akşam sancım nedeniyle hastaneye yattım ciğer geliştirici iğnelerimi vuruldum dün 33+3 günlük doğum yaptım bebeğim 2.400 doğdu suan kuvezde ama bi sıkıntısı olmadığını tedbir amaçlı tuttuklarını bi sıkıntı çıkmazsa bugün yarın vereceklerini söylediler dünden beri 3 saate bir süt sağıp veriyorum biraz önce haber geldi 11.30 da bebeğimi emzirebilecegimi söylediler sizce bugün bebeğimi verirler mi bana içim çok buruk kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki bebeğim olmadan eksik kaldım lütfen dua edin bizim için bide bir bilgisi tahmini olan cevap verebilir mi 😔🙏🏻