Bizimde ikili tarama normaldi detaylıda bazı bulgular vardı aminosentez yaptırdık çok farklı düşünceler var bu konu hakkında ama ben kendimi öyle çok üzmüştüm ki yaptırmadan hamileliğimi sağlıklı geçiremezdim normal çıktı sonuçta çok şükür çok dua etmiştm🙏🏼 En ufak şeyde bunu söylüyorlar allahın izniyle sağlıkla doğsunlar inş