pnrgzms 36 haftadayız bizimde henüz beşiğimiz gelmedi🤦🏻♀️ Yaşadığım şehirde bebek mağazasından Pierre Cardin Aspendos Maxi büyüyen beşik aldım mağazada kurulu halini görüp bayılmıştım zaten 🤗 Bir bakın isterseniz içi çok geniş ve büyük. Çevremde çoğu kişi kullandığı beşiğin darlığından şikayetçiydi bende alırken geniş olmasına dikkat ettim çünkü hareketlenmeye başlayınca bebeler çok dönüyorlar yatarken☺️