incitanesi_ 17 haftalık doktor 12 haftadan sonra verdi ama ben birkaç kere kustum kusunca ara verdik 15 haftamda doktora gittiğim zaman hani 4 tane daha kaldığını söyledi o da onları bitir dedi ben gene unuttum çünkü o kadar çok ilaç kullanıyorum ki farklı farklı 17 haftada kullansam bir zararı olur mu diye düşündüm yani hani folik asiti 12′de kesmiştik ya bunu da kesmek lazım mı gibi kafam karıştı