Nur_89en Selam.kizlar .Ben dun doktara gitdim.26 haftalik hamileyim.Bebeyimin kilosunu 900 qr.boyunun 29 sm oldugunu soyledi.Kilosu bir azcik azmis.Sizin bebeklerde durumlar nasil🥰😍
Mucizemutlusu Nur_89en bende dün doktorda idim 27+3 üz. 1.250 dedi doktor. Fazla dedi. Şeker yükleme testine yönlendirdi ama açıkçası yaptırmak istemiyorum. Kendi çapımda diyet yapacağım
Gamzepusat Mucizemutlusu şeker yükleme testini atlama korkulucak sana ve bebeğe zarar vericek hicbir durum yok ha 4 dilim şerbetli tatlı yemişsin ha şeker yükleme yaptırmışsın sakın aksatma ileride bebeğinde şeker rahatsızlığı olsun istemezsin güzel arkadaşım
Ruveyda_baskapan Mucizemutlusu benimde bebeğim biraz kilolu ama şekerim çıkmadı yükleme yaptırdım. Ayrıca testi mutlaka yaptır kimseye zararı olmayan bir test , cidden çok önemli