Kizlar gecenlerde bir gun cok stresli ve surekli ayakta olmam gereken bi gün gecirdim gunun sonuna dogru kasıklarimda karnımda ağrı vardı baya ve cok hafif kahverengi lekelenmelerim oldu wc ye gittikçe peceteye geldi yani ondan sonra da dr a gitmedim daha persembe randevum yani o gün kalbi vs durmus olamaz degil mi ya da dusuk yapmış olamam tedirgin oldum . Devamı gelmedi dinlenince bu arada yorgunluktan oldu yani ama korkuyorum 10 haftalik ikizlere hamileyim bu arada