Ececlk Kızımız olacak en son iklim de karar kıldık ama hala tereddütlüyüm sizce nasıl ? Siz ne koydunuz
siriniko2511 Bence değişik ve güzel bir isim. Manasız modern isimlerden değil ve demode eski isimlerden de değil. Burda ilk kez karşılaştım sizin sayenizde çok beğendim😊 benim kızımın adı kesin olmasa düşünürdüm😊
Ececlk siriniko2511 dimi 😍😍 güzel yprumunuz için teşekkürler. Artık heryerde aynı isimler dönüyor öyle olsun istemedik birde çok isim geliyor aklımıza fakat bi türlü yakıştıramıyorsun. Sanki tek çocuk bizim olacak gibi 😅 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinde 🙏🏻🙏🏻🥰