Tecrübeli anneler bebeğime süt sağdım daha sağarken kalktı ve sağdığım sütleri verdim maks 30 dakika beklemiştir oda sıcaklığında ben sağarken diğer süt bende verdim azar azar içtiği kadar verdim maks 90 cc içmiştir ve ardından gaz çıkarmak için yatırdım ve 5 dakika olmadan fışkırarak kustu internetten baktım ama mide üşütmedi çok süt içmesi reflü gibi sonuçlar yazıyor ama bilemedim dün banyo yaptırdım ki her banyodan sonra üşümesin diye güzelce sararım sabah kalktığında bezi biraz taşmış nemliydi üşütmüş olabilir mi hemen değiştirdim sonradan üstünü zaten uzun oldu hakkınızı helal edin cevaplarınızı bekliyorum 🫠😕