melisatasayar1 Gebelikte boğaz ağrısı ve hafif öksürük yaşadınız mı ve bu süreçte ne kuşlandınız 23+3 deyim
teacherozlem melisatasayar1 ben sirkeli su ile gargara yaptım elma sirkesi, karbonatlı su ile yine bazen de tuzlu su ile. Bir de parol için baktınız arttı doktora gidin ateş vs yükselirse mutlaka gidin
MrvRmzn melisatasayar1 bende de acayip boğaz ağrısı varsı bir de terleme üşüttüm sandım doktoruma söyledim test ver dedi pozitif çıktı maalesef Bi test verin bence 😪
Dilossh melisatasayar1 gecmis olsun covid olabilirsiniz önlem amaçlı test olmakta fayda var ben de değilim diye gittm pozitif çıktm ins sizin sadece üşütmedir :/
melisatasayar1 teacherozlem Çok şükür ateşim yok boğaz ağrım ve hafif öksürük dediklerinizi yapacağım mutlaka çok teşekkür ederimmm 🙏🏻
teacherozlem melisatasayar1 rica ederim umarım kovid değildir baktınız öksürük arttı gidin test verin derim
melisatasayar1 teacherozlem biraz bacaklarımda ağrıyor korkmuyor değilim ama bugün limonlu ıhlamur içtim boğazlarıöa baya iyi geldi ama şüpheöde var 😢
teacherozlem Bence de test verin eğer pozitif çıkarsanız ona göre belki kan sulandırıcı ve vitamin takviyesi başlarlar
melisatasayar1 Dilossh Sizede çok geçmiş olsun sadece boğaz ağrım var hafif öksürük korkuyorum test vermeyede 🤦🏼♀️ Size bir ilaç başladılar mı
Dilossh melisatasayar1 sağolun 🙏🏻 evet doktorum kan sulandırıcı iğne başlattı c vitamini ihtiyac halinde parol kullanabilirsin dedi