Kızlar 32 haftalığım kaşıntım vardı karaciğer değerlerim yüksek çıktı özel hastanede doktor dahiliye görsün ilaç başlasın 2-3 hafta içinde doğum yaparsın dedi sonra Zeynep kamil araştırma hastanesine geldim burası safra normal şuan erken doğumluk bişey yok takibini yapacağız dedi 37 ye kadar gidebilirsin dedi yatış verdiler hastaneye yattım. Ancak özel klinikteki doktor ben buraya yatınca benim takibimi bıraktığını sorumluluk almayacağını söyledi. Moralim çok bozuk devlet hastanesi yatarak kötü mü yaptım özelde direk ilaç mı başlasaydım nolur yardımcı olun çıkayım mı imza atıp hastaneden bu durumu yaşayan var mı