pnrck Merhaba hanımlar 26+6 olduk biz. Bebeğimin hareketlerinde azalma hissettim eskisi gibi hissetmiyorum, gece hiç uyuyamadım hareket ederse duyamam diye.. aynı durumu yaşayan var mı çok korkuyorum
Merveyaz pnrck Aynı şeyleri ara ara hepimiz yaşayıp, strese giriyoruz. Ama bir günü bir gününü tutmuyor 34. Haftadayım mesela dün gün içinde yok denilebilcek kadar az hissettim. Gece bir başladı hareketlenmeye hala devam :) en ufak hareket dahi hissediyorsanız içinizi rahatlatın. Sayısına bakın🌸
Krnn1 pnrck benimde o hafatda 2 gün çok sakindi sadece yaşadığını ara ara hissettiriyrdu. Sonra yine coştu ama😂
Tugceonur pnrck 28 haftadan sonra hareketleri önemlidir o yuzden kendinizi kasmayin birgün hissediyor birgün hisetmiyor olabilirsiniz
Damy_mom pnrck 24 haftalığım bende de oldu korktum öğlen güneşinde çıktım hastaneye gittim minibüse bindim minibüste bayılmışım minibüs beni hastaneye yetiştirmiş bebeğimde de bende de hiç bir sıkıntı yoktu böyle olması normalmiş
pnrck Tugceonur tazeanneveminigi Merveyaz nilsmomy kalp atımı falan iyi dedi benim bebişim zaten 1 hafta geriden geliyor. Geç döllenme geç yumurtlamadan dolayı dedi. Kafa çevresi olsun karın çevresi olsun bir hafta geri zaten. Geçen ctesi gitmiştim, bir de şimdi gittim 1 hafta geçti. Bebiş 1 haftada çok büyümemiş galiba dedi 2 gün arayla hep kontrole gel dedi 😢 dua edin olur mu hanımlar
pnrck tazeanneveminigi siz endişelenmeyin benim o haftalar düzensizdi zaten. 25ten sonra sürekli hissediyorsunuz ben o sebeple tedirgin oldum
nilsmomy pnrck Allah yardımcın olsun canım üzülme geç döllenme olduğu için öyle görünmüştür sen bu iki gün bol kaşar ye, muz,kivi bunlari tüket bebeğe iyi kilo aldırıyormuş merak etme bir sorun olmaz inşallah 🤲🏻♥️
tazeanneveminigi pnrck ya siz canınızı sıkmayın. İnşallah her şey gönlünüzce olsun. Her şey geçecek inşallah. Siz yeter ki kendinizi üzmeyin. Rabbim hayırlısıyla yavrularımızın kucağımıza almayı nasip etsin. Dua edelim bol bol 🤲
Merveyaz pnrck Allah yardımcınız olsun. Canınızı sıkmayın inşallah gelişimi normal bir şekilde ilerler. Geç döllenme olduğu için öyle olduğunu düşünüyorum. Allah hepimize yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin.🙏🏻
Tugceonur pnrck bebege kg aldirici seyler yerseniz duzelir insallah caninizi sıkmayın bazen ölçümlerden de kaynakli olabiliyor
pnrck Damy_mom Merveyaz tazeanneveminigi nilsmomy Gece hastaneye zor yetiştim 3 dk da bir gelen sancım ve kanamam vardı sizden dua istiyorum nolur bebeğim sağlıklı olsun doğuma zorlamasın şuan yatıyorum hastanede, ağrım dinince serklaj yapılacak
tazeanneveminigi pnrck tabi ki tabi ki ederiz. Miiniğimiz de sen de sağlıcakla o hastaneden çıkın inşallah. Rabbim şifalar versin. İnşallah kuzucuğum zamanında sağlıcakla gelir.
Damy_mom pnrck sakın stres yapma sakin ol hayırlısı nasılsa öyle olsun rabbim sağlık versin size canım 🙏 Allah yardımcın olsun
nilsmomy pnrck ay gerçekte mi ya çok şaşırdım canım Allah yardımcın olsun birden bire ne oldu böyle lütfen moralini yüksek tut bebeğin için inşallah sağ salim kavuşursunuz 🤲🏻🤲🏻
tazeanneveminigi pnrck inan tüylerim diken diken oldu. Lütfen şu an en önemli olan şey moralin. Evet çok zor bir süreçten geçiyorsunuz ama kendini bırakırsan ne sana ne çocuğuna hiçbir yararı olmaz. Benim çok yakın arkadaşımın kardeşi 6 aylık doğdu şimdi koskocaman bir delikanlı oldu. Bu sana en güzel örnek olsun. Dik dur. Hepimiz dua edeceğiz. Sakin isyan etme
Supermumy pnrck kardeşe bol bol dua ettik 🙏 inşallah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde çabucak iyileşecek canım merak etme. Sabırsızmış annesi olsun, doktorlar onu kısa sürede kucağına verecek inşallah ❤️
Merveyaz pnrck dünyaya erken gelmek istemiş, Hayırlısıyla iyileşsin inşallah. Sizinle konuştuktan sonra hergün dua ediyorum size. Allah bol bol şifa versin ♥️ Nasıl oldunuz, bebeğiniz nasıl? Bizi de bilgilendirin olur mu?