Kuzular normalde evlilikten önce erkek olursa diye ismimiz hazırdı; Yakup Burak. Ama sonradan fikrimiz değişti. Şimdi Yiğit Berk şeklinde düşünüyoruz. Sizce hangisi daha iyi? Yani aslında bebek günlüğüne bile yazmıştım Yakup Burak ama sonradan sinmedi içime