Kızlar merhabalar. Bebeğim 4,5 aylık ve tekrar 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Genelde de çevremdekiler iki sezeryan arasının az olmasının riskli bir gebelik olacağını söylüyor ve çok tedirginim. Aynı durumu yaşayan ya da bilgisi olanlar yazabilirler mi