Esrayprk bende suyum geldigi icin 38+1 de acil sezeryana alındım, spinal. Doktor dogumun normal basladıgı icin sütün rahat gelir demisti ama 2 3 gün gelmedi. Hastanede bebegime mama basladılar. Sonra az az gelmeye basladı. Suan 2 haftalık olduk süt geliyor ama sanırim çok degil cunku bebegim doymuyor mama vermeye devam ediyoruz.