QUEEN088 mre1630 Hayır canım hangi tarafa istersen yat.Ama 15 hafta geçdikden sonra sol tarafa yatsan iyi olur bebeğe kan dolaşımı güzel gider diye biliyorum.Ama ben hep sağ tarafıma yatdim yatacağımda😥😅Çunki sol tarafa hiç yatamiyom be
Umran__37 mre1630 daha cok yenisin canim karnin buyuyene kadar istedin sekilde yatarsin sorun olmaz. 36 haftaligim istedim pozisyonda yatiyorm yuz ustu haric ☺️
Selamcanim mre1630 rahat rahat uyu gülüm bu günlerini çok ararsın. 🤣Sağ sol sırt yüz. Zaten bir yerde bedenin de rahatsız olacak ilerleyen zamanlarda. Sağlıkla gelsin dilerim bebeğin. 💙
Deemetibostnci mre1630 dört haftalık ne Bi bekle sakin ol şimdi amuda kalkıp yatsan bişi olmaz üç dört aylık olsun bakarsın 🤗🤭 sağlı sollu nasıl rahat edersek öyle yayıyoruz
altnbebek Doktorlar sola diyor ben bacak arama bir yastık koyuyorm bi sağ bi sol yatıyorum anca göbeğimden 37 haftalığım