Öncelikle hamiş olan bütün anne adaylarına hayırlı doğumlar diliyorum ❤️ 4 Ağustos sabah 5 te sancılarım gelmeye başladı ama düzensiz olduğu için yalancı sancı olduğunu düşünüp doktoruma haber vermedim. Akşamına saat 11 suları tuvaletteyken peçeteye sarımtırak ve sümüksu bir madde geldi bende endişelenip doktoruma yazdım Nişanın rengi kırmızı veya pembe olmak zorundamı diye doktorumda sarı veya beyaz renktede olabilir nişan atiyo olabilirsin sancıların sıklasirsa hemen hastaneye git dedi tamam dedim ama sancılarım sıklaşmadı. Aklıma takıldığı için 5 Ağustos günü sabah erken saatte doktoruma gözükmek için yola çıktım. Nst ye bağlandım hic bir sancı gözükmedi. Doktorum çatı muayenesi yapmak istedi ve muayene sırasında açılmamın başladığını çatımın cok dar olduğunu sezeryanla almamız gerektiğini söyledi (ki belimdeki fıtığımdan dolayı ben her türlü 16 Ağustos günü sezeryan olucaktim) yatış işlemlerini yaptık beni ameliyathaneye aldılar anestezi uzmanı yan yatmami rica etti ve spinali belimden uyguladı okadar ince bir iğne ki damar yolu daha çok acıtıyor diyebilirim 😂🤭 anesteziden sonra bel altımda bi ısınma hissettim ve ayaklarımı oynatmaya çalıştım yok oynatamiyorum 😂 doktorum geldi ameliyata başladı bana diyor ki daha yeni kesi attık ama o sirada beni cekistiriyolar hic bir acı hissetmedim tabiki sadece cekistirme hissettim bende doktora sacmalamayin cekistiriyosunuz beni kızım dogucak birazdan derken o hayatımda duyduğum en güzel sesi duydum hemen gösterdiler kızımı bana sonra temizleyip muayene edip yanima getirdiler ben böyle bir koku hayatımda daha koklamadim😍❤️ kızımı alıp odamiza götürdüler o sırada benim dikiş işlemlerim bitti ve bende odaya çıktım. Yaklaşık 2 3 saat sonra hemşire yürüyüş icin yanıma geldi ilk kalkışta bi basım döndü ama hemeb toparladım acısıda dayanılmicak bir acı kesinlikle değil. Dikişleriniz aciyor ama inanin yürüdükçe açılıyorsunuz ilk kalkisimda ben odada tur attim 😂 daha sonra eşimin yardımıyla sonrasında kendim tek başıma kalkıp yürüdüm. Hiç birşey gözümde büyüttügum gibi değilmiş ve acılar da anlatıldığı gibi candan can alan acılar değilmiş suan gayet iyiyiz prensesimde yanımda uyuyor😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️ Benim doğum hikayem çok güzeldi darısı hepinizin başına olsun❤️😍😍🥰