Merhabalar Rahim ağzı kısalığı var ciğer geliştirici iğne oldum geçen hafta ve dün. Uzun zamandan beri de idrar kaçırması yaşıyorum. Doktor 3 hafta önce kontrol etti idrar dedi. Ve 1 hafta önce kontrolüm de suyum çok iyiydi.
Simdi bir haftadır iç çamaşırım da tatlımsı keskin Bi koku var. Bebeğimin hareketleri iyi ama amniyon sıvısı sızıyor olabilir mi? Yada çiğer geliştiricinin etkisi olabilir mi? Bazıları amniyon sıvısı kokusuzdur ve berraktır diyor bazıları kendisine özgü kokusu var diyor. Benden gelen ıslaklık son 1 haftadır keskin tatlımsı kokulu ve sarı renkte. Bu konu da deneyimli arkadasların görüşüne ihtiyacım var