Ceylanguller arkadaslar boyle son aylarda korona olanlar varmı ilacsız neler yaptınız bende öksürük ve bogaz agrısı var suanlık onun dısında sıvı cok beslenıyorum meyve yiyorum sürekli bogaz agrısı için ne önerirsiniz bebegime kalıcı bi hasar verirmi acaba bu durum
kelebek_17 Ceylanguller bende 31. haftada olmuştum, doğum yaptım bebeğimde kovid kaynaklı sıkıntı yok, doktorum c vitamini ve kan sulandırıcı iğne vermişti, bol su, içebiliyorsanız sarımsaklı çorbalar toparlayacaktır. geçmiş olsun.
Tospikannesiiiii Ceylanguller doktora göründünüz mü bende 10 gün önce oldum kan sulandırıcı igne falan verdi kullandım şuan Bi sıkıntı yok
_Sahra Ceylanguller bende 32.haftamda covid oldum üstelik erken doğum riskim de var hamile olduğum için ilaç vermediler kelle paça çorbası sabah öğle akşam keçiboynuzu pekmezi bol bol su meyve tüketin ilk 3 gün çok ağır atlattım hatta doğum olur diye düşündüm belime feci şekilde sancı ağrı girdi ama birşey olmadı elhamdülillah tam 2 hafta oldu atlatali umarım hafif atlatırsıniz kan sulandırıcı iğne mutlaka kullanın 8 gün kullandım ben
Ceylanguller kelebek_17 cok teşekkür ederim bugün kelle paça gibi bi çorba da içmeyi düşünüyorum parol kullanmamızda sıkıntı yokmuş agrım oldukca onu icerek idare ediyorum
Ceylanguller Tospikannesiiiii eşim pozitif cıkınca bana test yapılmadı bende karantinadayım ve aynı belirtileri gösteriyorum bogaz agrısı bel agrısı ama herhangi bi ilaç vermediler bana
Ilkannelikbu kelebek_17 sevindim sağlıkla büyüsün ins bebişiniz. öyle şeyler okumuştum da covidin erken doğuma sebep olduğuyla alakalı. Ben de 32.htf oldum 34üm şuan korkuyorum erken doğumu tetikler diye
Tospikannesiiiii Ceylanguller bana da ilk yapmadılar sonra ben kendi şikayetlerim ile gidince test yaptılar pozitif ve kan sulandırıcı başladı direk
_Sahra Ceylanguller acile gittim ağrım vardı nefes alamıyorum belim kemiklerim ağrıyor dedim acildeki doktor yazdı 8 adet birde damardan parol ağrı kesici verdiler o kadar