Ezo59 Arkadaşlar selam sezeryan doğumla bebişime kavuştum çok şükür fakat sonrası tam Bi kabus ayaklarım davul gibi şiş varmı aynı durumu yaşayan. Spinal kaymış olabilirmi?
handhnde minikk_mucizem Ezo59 Narkozun etkisinden oluyor .Benim ayaklarım fil ayağı gibiydi .Bol su yürüyüş 1haftaya düzeldi.
Princessmom Ezo59 kız spinal kaymış ne 😆 anestezi etkisinden şişlik ödem görülebiliyor bu normal bi hafta 10 güne geçyor