minikk_mucizem Salı günü doğum yaptım pazartesi günü yenidoğan kontrolümüz var randevu almama gerek varmı devlet hastanesi bu arada birde ayaklarım da çok şişlik oldu ödemim fazlasıyla var ama sadece ayaklarım da önerilerinizi beklerim anneler 🌼